Monday, May 26, 2008

ALBUM TERBARU INTEAM RECORDS


USTAZ AKHIL HAYY ( NASYID LEGENDA II )

USTAZ NAZREY JOHANI ( NASYID NOSTALGIA MEMORI THE ZIKR )

Bagi mereka yang sudah lama mencari-cari halwa telinga yang boleh menyuburkan jiwa dan menenangkan gelora perasaan...bolehlah dapatkan kedua-dua album ini di pasaran...nyanyian terbaik oleh dua penyanyi nasyid yang tak perlu diperkenalkan lagi...selamat mendengar dan sebarang komen tentang album ini bolehlah dititipkan di sini...terima kasih ye...

1 comment:

musazanurfi said...

bagi komen setalam..

Ana baru je dapatkan album Akhi Nazrey, beli ori lagi. tapi x dapat poster=(..cover album kali sangat2 lawa, nice sentuhan kreatif akhi fairuz ni..nak kena ni sebab lawa sangat=)..akhi, ajar la ana guna Adobe..

Keseluruhan album ana puas hati. Ni lah album yang ana tunggu2, menggamit memori. Hanya Akhi Nazrey je yang layak membawa lagu2nya..

Hari tu akhi Fairuz bg ana dengar lagu 'Harapan PadaMu Subur Kembali' dalam hp kan?tapi kenapa dalam album x sama ya..kan berduet dengan abang Salleh Brotherz sepatutnya kan,siap music background smooth lagi xder apa sentuhan perkusi..xpelah, yang pasti album ni sangat2 menyentuh jiwa.

Air mata ana setakat ni asyik je menitis setiap kali dengar lagu tu dengan lagu 'Air Mata Keinsafan'..sangat menyentuh..

Em,album Us.Akhil ana x dapatkan lagi.iAllah sedikit masa lagi ye.

K,akhi..jemputla ana walimah..nak kad jemputan..MUHD SAFUAN ZAINAL,No.2 Jalan Lumut Dua 24/10B, Seksyen 24, 40300 Shah Alam..

(Halamak dibantainya bg alamat kat sini..aduu..huhu)

=)